Tenul perfect- ideal de frumusețe

      Toată lumea își dorește să aibă un ten perfect, fără coșuri, fără semne, într-un cuvânt fără imperfecțiuni. Este cunoscut faptul că femeile asiatice au cea mai frumoasă piele și acest lucru nu se datorează doar moștenirii genetice ci și produselor de îngrijire pe care le folosesc în fiecare zi. Ele sunt cunoscute pentru părul lucios, tenul de porțelan și pielea catifelată.

     Eee, cine nu și-ar dori să aibă un așa ten. Dacă mă întrebați pe mine ”acuuum” ceva timp spuneam că sunt povești. Eu am o piele albă ( din acest punct de vedere m-aș fi încadrat în trend-ul respectiv:)) și implicit cu toate problemele din lume. La vârsta adolescenței mi se părea că toate ”bubele” sunt la mine pe față. Scăpam de una, apărea alta. Dacă nu aveam vreun coș sau vreo pată roșie aveam pistrui care au fost cel mai mare complex al meu la acea vârstă. Și eu îmi doream să am o piele frumoasă fără nicio problemă. Dar ce, s-a putut? Nu nici vorbă! Parcă a fost ”un făcut” ca în aproape toate evenimentele importante din adolescență( considerate de mine importante pentru acea vârstă) să îmi apară câte ceva pe față. Cel mai urât a fost în clasa aXII-a când ne pregăteam de sfârșit de am și trebuia să facem poze pentru albumul clasei. Cu o săptămână înainte tocmai îmi trecuse ”o apariție” și îmi ziceam că am scăpat și că voi avea și eu măcar pentru acea perioadă o piele sănătoasă și  fără vreun cusur. Dar de unde așa ceva, departe de mine, era prea frumos ca să fie adevărat. În dimineața când trebuia să ma pregătesc să plec la liceu am fost foarte bine dispusă până când am ajuns la oglindă. Pe fața mea era ”o mare problemă”. Ce să îi fac, ce să îi fac. Norocul meu a fost că mama era în tura de după amiază și a putut să mă ajute. Am dat iama în trusa eu de cosmetice și s-a rezolvat în doi timpi și trei mișcări. Finalul a fost fericit, am ieșit bine în poza albumului de clasă.

      Pe parcursul anilor am fost la dermatolog să îmi tratez problemele specifice tenului foarte deschis la culoare. 457Am testat cred că toate cremele posibile care se găseau la acea vreme în farmacii, unele mai eficiente, altele nu prea. Pentru că și acum mă confrunt cu excesul de sebum, mi s-a recomandat să folosesc un produs de la Gerovital care tratează această problemă. Pot spune că la mine a dat rezultate foarte bune. Marca Gerovital are produse create de specialiști potrivite pentru fiecare tip de ten și care sunt de ultimă generație.

      Mai târziu după ce a trecut faza cu poza de la liceu am avut aceeași problemă cu poza pentru diploma de facultate. ”Norocul ” meu a fost că asta se petrecea mai ”în timpurile” noastre când erau mai multe produse cosmetice și dermatologice  de calitate. Tot timpul eu am avut câte ceva atunci când a trebuit să îmi fac câte o poză pentru diferite ocazii. Am folosit cu încredere produsele Gerovital și am obținut rezultatele mult așteptate.fără titlu

   De cel mai mare ajutor în lupta mea cu imperfecțiunile tenului meu îmi sunt apa micelară și crema anticuperozică hidratantă. După o folosire îndelungată a acestor produse și sub stricta îndrumare a medicului dermatolog pot spune că sunt fericită că am un ten care a uitat ce sunt acneea excesul de sebum sau petele foarte inestetice.

      Venind bunica într-o zi la noi în vizită m-a întrebat pentru ce sunt toate cremele alea din baie. Când i-am spus că le folosesc eu pentru a trata tenul nu i-a venit să creadă. Știți ce mi-a zis? Că mai bine decât să fi cumpărat toate astea mă duceam la ea la țară și stăteam două săptămâni acolo și mă trata ea așa cum știe mai bine. Cică pe vremea când era ea copilă nu a știut ce sunt alea coșuri sau alte cele pe față. După spusele ei dacă aș fi folosit în fiecare dimineață lapte proaspăt ca să ma spăl pe față nu aș mai fi știut ce sunt imperfecțiunile tenului. Dacă mai foloseam pe post de mască și câteva felii de castravete sau roșie culese din grădina noastră era și mai bine.

      Nu știu ce să zic, poate că era o soluție ce spunea bunica. Eu tot cu medicul dermatolog am rezolvat, am reușit să ”o dau la pace” cu tenul meu mult prea ”răzvrătit”. Acum nu îmi mai fac griji de că tenul meu nu este curat, sănătos și fără probleme.

      Toate aceste tratamente cosmetice îmbinate cu un stil de viață sănătos care include consumul de fructe și legume cât mai multe și cât mai mult ceai verde chiar fac minuni pentru un ten perfect așa cum îl au femeile asiatice.

 

***Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017***

Lasă un răspuns

