Eu vând, tu cumperi

     Când vine vorba despre sisteme audio există în general două tipuri de cumpărători: cei care sunt dispuși să cheltuiască un buget mai mare pentru un sistem audio de calitate și cea de-a doua categorie, cei care vor ceva bun , dar nu doresc să cheltuie prea mulți bani. Sau mai pe scurt unii care știu din capul locului ce să cumpere și unii care vor și nu prea vor, hai că poate revin, dar ceva mai ieftin nu aveți?

      La ora actuală există foarte multe variante de sisteme audio și acest lucru poate avea două aspecte: cel care cumpără este pus într-o dilemă sau din contră îi oferă posibilitatea de a alege ce este cel mai potrivit pentru nevoile și așteptările lui.

      Dacă mă ghidez după principiul meu că nu intru într-un magazin decât dacă am ceva de cumpărat, atunci cel care se prezintă în fața mea ca vânzător într-un magazin de specialitate sigur cumpără ceva.

     În primul rând, eu ca vânzător trebuie să am o atitudine pozitivă atunci când în magazin sunt potențiali clienți. Chiar dacă am o zi mai proastă, acest aspect nu trebuie să influențeze sub nicio formă amabilitatea.

… și a intrat primul client pe ziua de azi. Este o dimineață de noiembrie cu mult soare în contrast cu temperatura de afară.

– Bună dimineața!

– Bună dimineața!

– Doresc să achiziționez un sistem audio pentru o cameră nu foarte mare, care să aibă o putere cuprinsă între 130- 150 watt și să aibă și telecomandă.sistem audio

– Da, sigur! Putem să vă ajutăm cu ce doriți! Vă spun imediat. În magazinul nostru puteți găsi sisteme audio Edifier. Vă pot recomanda sistemul audio S2000Pro, care corespunde descrierii dumneavoastre. Acest sistem folosește o tehnologie de ultimă generație și are un design clasic.

– Da, mă interesează un astfel de sistem și din descriere se pare că este ceea ce îmi doresc. Îmi puteți da mai multe detalii, vă rog?

– Da. Are un bass de 5.5”, cu diafragma din aluminiu și tocmai acest aspect conferă o acustică de înaltă precizie.fără titlu

 – Acest sistem mă încântă, iar aspectele tehnice expuse îmi convin având în vedere locul unde o să fie amplasat și mărimea camerei.

–  Puterea sistemului este una potrivită?

 –  Da, nici nu îmi trebuie mai mare, sunetul rezultat este de cea mai bună calitate.

 – Finisajul din lemn al acestui sistem oferă o notă de eleganță și oriunde ar fi amplasat într-o încăpere lasă impresia unui obiect luxos, prețios.boxa edifier

 – Da, m-ați convins că acest sistem este ceea ce caut, toate caracteristicile lui corespund cerințelor mele. Și se mai și asortează cu celelalte obiecte din încăpere. Vă rog să îl pregătiți și să faceți factura.

– Dacă doriți să mai achiziționați și altceva, puteți vizita și pagina magazinului online unde găsiți o serie variată de produse.

 – Vă mulțumesc pentru amabilitate și pentru timpul acordat în care mi-ați oferit toate detaliile.

 – Vă mai așteptăm și cu altă ocazie!

     Ce bine ar fi să fie toți vânzătorii și cumpărătorii așa! Dar trebuie să avem în vedere că nu toți suntem la fel și nu avem doar zile bune în care să fim doar un zâmbet.

      Edifier s-a remarcat ca fiind o firmă mică, ce avea desfacere la început doar în China. Această firmă își propune încă din anul 1996 și până în prezent  să devină un lider recunoscut la nivel internațional în furnizarea de soluții audio premium și să ofere cea mai bună experiență audio posibilă. 

***Acest articol a fost scris pentru Superblog 2017***

Lasă un răspuns

