Exista solutii de eficientizare pentru industria HoReCa

Cred ca nu exista persoana care sa fi fost macar o data nemultumita de felul in care a fost servit fie la un restaurant, o cofetarie sau chiar in unitatile de cazare. Fie ca am asteptat prea mult sa ni se ia o comanda sau sa ni se aduca una, ba ca este blocat sistemul, ba ”ne cerem scuze, nu apareti la rezervari”, peste tot întâlnim astfel de probleme.

In unele cazuri personalul HoReCa nu este deloc instruit sa faca fata unui flux mare de persoane si de aici pana la nemultumirile clientilor nu mai este decat un pas.

Din totdeauna mi-am dorit sa am o cofetarie unde sa pot face cele mai rafinate prajituri, iar de curând am descoperit ca exista solutii software de a eficientiza activitatea, fie ea intr-un restaurant, patiserie, cafenea sau chiar un hotel. Cei care ofera solutii sunt cei de la Expressoft Technology. In cei aproape 20 de ani de activitate s-au gasit solutii eficiente si durabile pentru fiecare tip de client.

Daca ne referim la o cofetarie de exemplu, cu ajutorul acestor solutii se poate tine foarte usor sub control gestiune stocuri. Este o aplicatie usor de folosit, se pot introbuce in baza de date si termenele de expirare a fiecarui produs. Stocurile sunt actualizate automat si se pot inregistra si stocuri minime si maxime. In acest fel se poate reface din timp stocul necesar.

Soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale este solutia care te poate scapa chiar si de la închiderea afacerii. Pentru un restaurant cele trei cuvinte smartphone, POS si pager sunt magice pentru ca ele sunt reunite intr-o singura solutie – POS restaurant .  Aceasta solutie ne prezinta patru din cele mai  avantajoase aspecte ale ei. Se reduce timpul de preluare a comenzilor cu 60%. Cu aceasta aplicatie de marcaj mobil ospatarii nu mai trebuie sa noteze fiecare comanda, ea este preluata direct de cei de la bucatarie.aranjare_mese[1]

Un alt avantaj este acela ca sectiile unitatii sunt coordonate eficient, adica ospatarul primeste mesaj când este gata comanda, mumarul mesei unde trebuie sa ajunga si de la ce sector trebuie ridicata acea comanda.

Clientii  isi pot personaliza produsele comandate usor si rapid in aplicatia de marcaj mobil, fiind transmise intocmai personalului care pregateste comenzile, la bar sau in bucatarie.

Si ultimul avantaj dar si cel mai important este acela ca poate creste profitul afacerii.

Cei care implementeaza astfel de solutii au suport tehnic 24/7 pentru a rezolva cat mai usor si in timp util orice fel de problema aparuta pe  parcurs.

Cu cat m-am documentat mai mult despre aceste solutii de eficientizare a unei afaceri imi dau seama ca parca se vorbeste despre OZN-uri. Eu nu am vazut in restaurante sau hoteluri astfel de programe sau poate nu am fost eu in locul potrivit. Sa trimiti comanda direct la bucatarie, sa iti poti alege ingrediente care nu sunt in reteta de baza pare ceva cu totul iesit din comun. Pana nu stai o ora sa astepti comanda parca nu e bine. Si imi place sa cred despre mine ca sunt o persoana cat de poate de optimista.

Si cu toate astea in locuri civilizate exista asemenea solutii si este ceva cat se poate de normal si firesc.

***acest articol a fost scris pentru Superblog 2018***

Lasă un comentariu